Gå tilbage til forumoversigten

Emne: Flot arbejde - borgergruppe for NyHorsens

Af: Jette Rathcke Memory

16/04-2005 19:39

Jeg kan med stor undren, se det ene læserbrev efter det andet, sedler i byen, sedler i postkassen fra borgergruppen, som er for sognesammenhold mod syd.
Når nu det var klokkeklart, at Voerladegård sogn ifl. underskrifterne vil til Skanderborg og der også var et lille flertal i Sdr. Vissing for dette, ja, så undrer jeres kampagne mig. Det jeres skræmmekampagne gør, er at dele sognene. Det er da for tåbeligt. Det er jo ikke det hverken I eller jeg vil!
Men det er desværre nok det der sker. Folk er ved at kaste op over jeres læserbreve og læser dem faktisk ikke mere (og jeg har faktisk snakket med mange, så det er ikke bare tomme ord, ligesom visse andres). Sedlen i dag i postkassen har mange allerede smidt ud -for der står jo ikke noget nyt. Og det der står er usagligt og manipulerende. Det er sørme godt I ikke også sidder i byrådet, for så var vi da helt solgt. Mage til sjofleri, skal man da lede længe efter.
Jeres skræmmekampagne splitter jo netop sognene, for Voerladegård Sogn har jo så godt som det ene ben i Skanderborg! Hvad med om I havde opfordret Sdr. Vissing sogn til at stemme for Skanderborg?? Det havde været reelt. Nu mislykkes I - så tak kære borgergruppe, det var et flot stykke arbejde.

Det er nødvendigt at være oprettet som bruger på DKby.net for at lave indlæg. Såfremt du allerede er oprettet som bruger skal du blot logge på via nedenstående formular ellers kan du gratis oprette en bruger ved at klikke her!

Emailadresse:  
Adgangskode:

ANNONCE PÅ DKBY.NET

ANNONCE PÅ DKBY.NET

ANNONCE PÅ DKBY.NET

ANNONCE PÅ DKBY.NET

Google
Web Site